lauantai 28. toukokuuta 2011

Selityksen makua

Ihan ensiksi haluan kiittää teitä rakkaat blogini lukijat. Lukijamittari pyörii ja tunnen huonoa omaa tuntoa siitä, etten ole tätä päivittänyt aikoihin, ainakaan millään käsityöllä (neuleblogi mukamas....).Kevätkiireitä.... kevätkiireitä.... ja seli-seli =) Itse asiassa olen nukkunut ison osan siitä ajasta mitä en ole ollut töissä. Viime viikolla aloitin shindo-hoidot ja se on saanut minut nukkumaan lähes tulkoon missä vain. Olen jopa meinannut nukahtaa työpöytäni ääreen. Vielä en ole huomannut muuta vaikutusta kuin tuon unen tarpeen ja runsaan unien näkemisen, mutta hiljaa hyvä tulee. Hoitojen aikana olemme keskustelleet paljon ruuan merkityksestä hyvinvoinnissa ja fibron hoidossa. Olen pikkuhiljaa kokeillut uusia tuulia ruokapöydässä, mm. hylännyt kaupan kevytlevitteet leivän päällä. Sen korvaajaksi tein Paula Heinosen ohjeella omaa levitettä ja maustoin sen ruohosipulilla. Ukkokultakin on suostunut syömään sitä, joten se varmaan jää meidän ruokapöytään pysyvästi. Jää ainakin osa transrasvoista syömättä.

Käsitöitä olen tehnyt, jos olen ollut iltaisin hereillä. Yhdet sukat tuli valmiiksi viime viikonlopun junakyydeissä. Ne eivät ole vielä viimeisteltynä, joten kuvatkin on ottamatta. Taikajakku on viittävaille valmis ja yksi juttu, minkä keksin kaiken muun keskelle, niin sekin on vielä vähän vaiheessaan. Jutun piti olla valmiina seuraavana viikonloppuna, mutta ei se ole, ellei ihmeitä tapahdu. Antaa sen valmistua ajallaan. Viime viikonloppuna Anttilassa käydessä, löysin reumalankaa ja ajattelin tehdä niistä itselleni sukat. Nekin on vielä ajatusasteella,  mutta tarkoitus olisi tehdä ne lähiaikoina. Jos niistä löytyisi apua yön kipuihin. Niin ja sitten pitäisi aloittaa sitä kolmatta kastetaulua ♥.

2 kommenttia:

Zelda kirjoitti...

Tuntui niin tutulta nuo ajatuksesi ravinnon merkityksestä. Samaa puuhaa olen itsekin tehnyt pitkin kevättä. Apua olenkin siitä saanut ja energiahoidoista. Elävästä ravinnosta olen kuullut monen saaneen, mutta itse en siihen ole ihan vielä valmis. Yritän ensin kevyempiä ruokavaliohoitoja;D

Mukavaa viikonloppua

Lapsukainen kirjoitti...

Sä teet sitä kastetaulua sitten viime tinkaan ja vietät tiukkoja päiviä ;).