perjantai 1. helmikuuta 2008

Niin minä kuin muutkin


Vuodatus oli ihan kiva paikka. Mutta toimimattomuus ja latauksien pitkä kesto sai minunkin hermoni viimeisellä pimahtamaan. Tänään en ole päässyt ollenkaan omalle sivulleni =( Siispä tästä lähtien tavoitat minunkin blogini Bloggerista. Suonette anteeksi alkuaikojen mahdolliset sekoilut ja kämmit, tämä on vielä hetken opettelemista. Sivupalkista löydät linkin vanhaan blogiin. Oikein mukavaa viikonlopun alkua, minut löytää tämän viikonlopun aikana tästä nurkasta.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea uudelle blogille :O) Aika moni näyttää muuttaneen bloggeriin tässä vuodenvaihteessa. Mulla vuodatus on toiminut, mutta lataan kuvat blogiin muualta eli en käytä vuodatuksen omaa kuvagalleriaa. Ja just siksi en käytä kun se on niiiiiiiin hidas, ettei edes mun hermo sitä kestäisi. Bloggerissa on ainakin se hyvä puoli, että noita tunnisteita voi laittaa yhteen postaukseen enemmän kuin yhden. Se on hyvä asia se.

Anonyymi kirjoitti...

Minä ole ollut tyytyväinen vuodatukseen. Oonkohan vähän outo? Nykyisin useimmiten linkitän kuvat suoraan flickristä, kun ne sinne tulee laitettua ravelryn vuoksi. Mutta yleensä mulla kyllä vuodatuksen kuvagalleriakin on toiminut ihan mukavasti.
Mutta onnea sinulla tänne bloggeriin!