torstai 3. huhtikuuta 2008

Ei mitään tärkeää, kunhan jupisen

Olen minä neulonut, muutaman rivin. Jo aikoja sitten aloitettua sukkaa, sekä jämälangoista aloitettua sukkaa. Minulla kun pitää olla keskeneräinen työ ala- ja yläkerrassa =) Mitään valmista ei ole, eikä ihan heti tule.

Tänään vietetään viimoista iltaa yhdessä Miehen kanssa, huomenna heti aamusta hän on taas tien päällä ja matkalla työmaalle. Seuraavan kerran nähdään (ehkä) kolmen viikon päästä. Nämä kolme yhdessä vietettyä viikkoa ovatkin menneet vauhdilla, aina on ollut jotain kivaa yhdessä tekemistä (ja siitä on neulominen kärsinyt, ihan selvästi). Mitä nyt meikäläisen työ on haitannut harrastuksia ;) Huomenna on onneksi etäpäivä, ei tarvitse asiakkaiden kärsiä minun huonosta tuulestani.....

Ensi viikonloppuna varmaankin puikot heiluu. Huomenna aloitan työn tekemisen heti aamulla kuuden jälkeen, joten ennen neljää olen valmis neulontahommiin, ellen innostu käymään salilla ennen saunaa. Ainiin, sainhan minä kymmenen uutta puunappia, pienempiä kuin edeltäjänsä.... Ihana tuo miun Mies!

Oikein mukavaa viikonlopun alkua teille, meikäläisellä se menee vähän kärvistellessä ;)

Ei kommentteja: