maanantai 2. helmikuuta 2009

Arvonta on päättynyt!

Omppumato sitten bongasi viisi kakkosta ja on palkintonsa ansainnut. Vähän minä sain lauluja, mutta parempi teille "laulajat", oli parempi mahis =) Ja kuten lupasin, Random.org arpoi luvun 4 ja sillä yllätyspalkinnon saa:

Neili sanoi...
22130, kohta lähestyy viitosluku.Olen pari päivää "hyräillyt" Lasse Heikkilän viimeiset veneet-kappaletta. Laulunumeroni oli viiva, joten on hyvä ettet kuule...

Lähetätkö Neili yhteystietojasi s-postiin (laitoin osoitteen sinulle), niin posti tietää kuljettaa paketit oikeaan osoitteeseen. Minä kun olen niin lahjakas kirjoittelemaan noita virheellisiä osoitteita pakettien päälle ;)

3 kommenttia:

Omppumato kirjoitti...

Kivaa, kun onni potkaisi juuri
minua :).

Neili kirjoitti...

Kiitos!
Posti toi tänään mukavan paketin.
Toiset olivat hiukan kateellisia, kun minä sain taas paketin.
Joku päivä sitten haikailin hieman paksuja sukkapuikkoja- ja nyt minulla on ne!

Omppumato kirjoitti...

Paketti tuli perille.
Lämpimät kiitokset!
Ihania lankoja lähetit minulle :).