maanantai 4. helmikuuta 2008

Se on siinä!

Sormet on jo siinä kunnossa, että sietikin valmistua. Nyt vaan kun saisi kuivattua ja nuppineulat irroitettua. Nupparit kyllä pitäisi saada pois kohta, että pääsisi itse nukkumaan. Mitä saadaan aikaiseksi kun yhdistetään revontulet ja sateenkaari? Värishow?!

Revontuli-huivi, koko 160 x 80 cm

Pirtin Kehräämön kampalanka (2.laatu), väri sateenkaari 721, 135 g

Puikot 3,5 mm pitsiaddit

Muokkasin Annen mallia niin, että lisäykset tein reilusti langankierroilla, reiät niihin olisi minulla tullut kuitenkin. Ja tein pari kertaa reikärivien välin lisää, muuten huivista olisi tullut liian pieni. Minä kun olin valinnut liian pienet puikot tähän työhön.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi, miten upea huivi! Minäkin olen pitkään haaveillut, että joskus teen tuon Revontulen. Mutta vielä en ole uskaltanut...

Anonyymi kirjoitti...

Tosi makeen näköinen huivi. Illalla tavataan.

-Kirsi-

www.kipakka35.vuodatus.net

Anonyymi kirjoitti...

Oih miten kaunis! Värit sopii todella loistavasti tuohon malliin. Onnittelut uudelle blogille Bloggerissa! Minullakin lähiaikoina sama muutto tiedossa.

TeSa kirjoitti...

Minulla on samainen huivi suunnitteilla, mutta joutunee vielä alkua odottamaan. Kaunis, kaunis.