keskiviikko 14. tammikuuta 2009

Kukkuu....

Olen minä vielä täällä ja ihan topakassa kunnossakin. Mutta olen ollut Miehen kanssa Tampereella kaksi päivää (minä opiskelemassa ja Mies lenkkeilemässä Pyynikin ympäristössä) ja tänäänkin on ollut ihan hurjasti ohjelmaa.... Töissä piti käydä, sekä hammaslääkärissä ja töiden jälkeen vielä käytiin katselemassa yhtä kämppää. Onneksi äiti oli tehnyt ruokaa ja komensi meidät syömään. Ei tarvinnut enää siitä huolehtia. Vaikka Mies sen ruuan olisi tehnyt =)

Mitenkähän minä pärjään perjantaista eteenpäin, kun tuo armas ukkeli lähtee työmaalleen, eikä kuulema aio tulla kotiin kolmeen viikkoon. Tietysti sieltä keskeltä Perämerta on vähän vaikea lähteä uimaan rantaa kohti. Sillä varmasti siellä on vielä avopaikkojakin, vaikka jäätä ovat menossa murskaamaan. Epäilen kyllä vahvasti, että jostain juomalasista ;) Mutta minä näen täällä sillä aikaa nälkää (mies on tehnyt lomalla ruuan), en pääse minnekään (autoa olen ajanut joskus joulukuussa) ja palelen (mies on hoitanut tuon tuvan lämmittämisenkin)!!

Sillä aikaa kun olimme reissun päällä, kotona hautui valmiiksi se upea huivi. Revontulihan se on ja värit on jotenkin niin minun mieleeni. Huivi on vaan menossa 60v-lahjaksi kummitädilleni, toivottavasti hänkin tykkää. Mutta laitan kuvan tänne kunhan saan sen kuvattua/mitattua/arkistoitua omalle koneelleni. Mutta nyt enempiä mutinoitta jatkan palmapontson virkkausta, matkalla se edistyi aika mukavasti ja enää olisi jäljellä loppurutistus.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ette sitten tehneet kämpästä tarjousta?

Taija K kirjoitti...

Kiitos, olen kyllä onnellinen! Syntymättömästä ei niin osaa vielä olla, mutta tästä olemassa olevasta kyllä. Kissakin on mainio lapsenlapsi ;o)