lauantai 27. elokuuta 2011

Virkkukoukkusessa

Tämän rouvan käsityöpläjäykset on nyt kovin tiukassa. Olen minä koko ajan neulonut, mutta tällä hetkellä on niin monta projektia kesken, että valmista ei tunnu syntyvän. Tai sitten ne on vielä himpun aikaa piilossa =). Jotain neulomisesta poikkeavaakin tuli aloitettua. Näitä ah, niin vaikeita, mutta rakkauden täyttämiä ristipistoja. Seuraavan mussukan laskeutumisaika alkaa olla kohta käsillä. Päivän työ, no en minä tainnut ommella kuin tunnin. Ja siinä ajassa järjestelin langat ja silitin kankaan. Näitä tunteja vaan saa istuskella aika monta..... Nyt kokeilin tuota ompelukehystä ja vielä en ole varma, onko se minun juttuni.
Eilen aloittelin etäpäivän työt ajoissa, jotta pääsimme lähtemään iltapäivästä Imatralle. Kaksi vuotta olen haaveillut pääseväni Virkkukoukkuseen ja nyt tuo armas ukkokulta vei minut sinne. Varoittelin jo etukäteen, että rahaa saattaa palaa =). Sen lisäksi, että siellä oli loistava palvelu, niin tavaravalikoima on ihana. Löysin laukun itselleni - tai ukkokultahan tuon löysi, kun minä etsiskelin tekstiä " mie oon antiikkinen tyttö eli mummo", mutta sitä ei ollut tuossa laukun mallissa. Ukkokulta sitten vetäisi tuon laukun esiin ja sanoi sen sopivan minulle.
Mutta samalla tuo armahaiseni taisi lauleskella "kun mikään ei riitä..." ;) Lempiharrastukseen liittyvä jääkaappimagneettikin löytyi kaupasta.
Nyt tämän mummon tie käy terassille tuon ukkokullan kanssa. Ei mihinkään baarin partsille, vaan ihan omalle. Ensiksi syömään ja sitten iltaa istumaan kynttilöiden valossa. Ihanat, lämpimät elokuun illat.

2 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Ihania <3

kisa kirjoitti...

Ihana kassi :)