keskiviikko 5. maaliskuuta 2008

Laatikollinen lankaa, lehdet täynnä unelmia



Kyllä nyt kelpaa taas ruveta sukan tekoon, postissa odotti minua paketillinen sukkalankaa; Regiaa, Opalia, Online Supersockea ja Trekkingiä. Trekking onkin minulle uusi tuttavuus, muita onkin jo tullut kokeiltua.

Huomasin vasta pakettia purkaessa, että olinkin tilannut Regiaa puuvillaisena. Eli niistä on tehtävä vain yösukkia, mokomat lörpsähtävät heti käytössä. Ainakin aikaisemmat sukat ovat niin tehneet. Ja huomatkaa rakas perhe, taas on tuota lehmä-tiikeriä. ;) Minulla taitaa olla jokin addiktio juuri tuohon lankaan.

Vaikka nyt pitäisi etsiä kaikki jämälangat esiin. Päätin, että tänä vuonna en osallistu kuin todella mieltä kutkuttaviin tempauksiin ja nyt löysin ensimmäisen. Huhtikuun ajan tuhotaan

jämälankoja urakalla - ja niitähän riittää.

Posti toi myös iltalukemista. Nyt voi aloittaa uuden keittiön haaveilemisen. Rakas Mies, olihan se meidän budjetti rajaton, olihan?

Puhelimessa tuli äsken tilaus kaksista tossuista. Pitää lähteä etsimään langat ja puikot sekä jättää entiset työt vähän huilimaan =)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä ilmoittaudun niiden lörpsähtävien yösukkien vastaanottajaksi... Lehmitiikeristä saatkin taas kivoja juttuja tehtyä...

Huomennahan sulla nuo tossut valmistuvat kuin itsestään, kun katsot kuinka K-70 rokkaa, nimittäin rokkasi ne !!!

Anonyymi kirjoitti...

Rajana keittiöremonttiin on pankin antaman lainan suuruus, että sen mukaan vaan suunnittelemaan! Edellispäivään lisäys, että voisitkin opetella remontoimaan noita kulkupelejä, niin mulla olis ehjä "auto" alla aina lomilla!!!