maanantai 26. heinäkuuta 2010

Huvittelua


Näissä maisemissa viikonloppuna hurviteltiin. Siskon poika, esiteini, vietiin Linnanmäelle, oltiinhan siitä puhuttu jo vuosi sitten. Pojat, kaksi vähän vanhempaa (Mies ja Vävy = kummisetä) ja yksi esiteini, ostivat rannekkeet ja menivät hurjapäinä =) Minä mummona ja kummitäti (eli Lapsukainen) vauva masussa, ei viitsitty/kehdattu/uskallettu mennä laitteisiin. Meidän hommana oli työntää Mummon Murun rattaita sekä Murua ja eväitä hurjapäiden perässä. "Pojista" näimme vain silloin tällöin selän, yritimme paikantaa hulivilejä työntämällä rattaita sinne, tänne ja takaisin =) Minäkin olin varannut paljon neulottavaa (juu, ehtiihän sitä siellä vaikka mitä) mukaan, mutta silmukkaakaan en ehtinyt tehdä. Minä olin melkoisen poikki päivän jälkeen, mutta hauskaa oli kaikilla. Kummipoika ja -setä saivat mennä koko rahan edestä. Oli tosi ihanaa seurata vierestä, näistä jutuista jää lapselle niin hyviä muistoja.

Ehdin minä vähän neuloakin, sukkia tein meno- sekä tulomatkalla, ne vain ovat vielä vähän kesken. Ostoksiakin tein, Anttilan alesta ostin muutaman kerän Novitan Cotton Luxus lankaa, eri värejä, jotta saan tehtyä meille muutaman tiskirätin.

Kotimatkalla vielä piipahdimme veljen perheen luona. Siellä oli laitettu pöytä koreaksi taudeista huolimatta. Toivottavasti Käly paranet pian. Ja iso kiitos viimeisestä. Couscous-salaatti oli erityisen maukasta, sitä pitää kokeilla itsekin. Ensi viikonloppuna taas tavataan, kummipoikapäivää on odotettu täällä ihan satasella, ja sitä seuraavaa viikon alkua isojen veljien kanssa =)

Jees, nyt minä alan taas neulomaan. Työviikkoa olisi jäljellä neljä päivää - ja arvatkaa mitä - sen jälkeen alkaisi kauan odotettu ja kaivattu kesäloma!! Kolme viikoa ilman töitä, jihuu!!

Ei kommentteja: